Obserwatorzy

sobota, 24 czerwca 2017

Ilustrowane poradniki hand made



Odsprzedam trzy  książki z wzorami i poradami dla rękodzielniczek.Kiedyś z nich korzystałam, ale teraz już nie korzystam, więc może komuś się przydadzą.
1
Poradnik  z kolażu dla początkujących. Książka jest nowa.




cena - 9 zł + przesyłka
2.\
nieaktualne
Innowacyjne techniki i projekty aplikacji. Książka wydana w 2006 r. Dobry papier, 102 strony, stan idealny. Kupiłam ją w zeszłym roku,ale aplikacje,to nie moja bajka. kosztowała 24 zł. Sprzedam dużo taniej.






 cena - 9  zł + przesyłka

3.
nadal aktualne
Sprzedam unikatowy niemiecki poradnik  robótek ręcznych - kilkanaście technik z dokładnymi opisami krok po kroku i zdjęciami.  Obrazki czarno białe i kolorowe. Oprawa płócienna. 272 strony. Stan bdb. Kupiłam go w 1982  roku, trochę korzystałam, a teraz jest mi już zbędny. Nawet jeśli ktoś nie zna j, niemieckiego dużo skorzysta z rycin i zdjęć.









cena -  18 zł +  przesyłka
Osoby zainteresowane proszę o pozostawienie komentarza  i niezwłoczne potwierdzenie zamówienia e-mailem: gra.zdan@op.pl