Obserwatorzy

piątek, 17 czerwca 2016

kilka nowych blaszek :)

 piękny dekor roślinny,mam 2szt. prawy i lewy,dwustronny.
blacha jest dość podatna,więc można go formować przestrzennie. można zrobić w nim dziurki
cena-9zł/szt  mam 2szt
listki - 1zł/szt
mam 2szt,czyli 1 parę
 przykładowe zastosowanie blaszek :)
 lilijka średnia-2,5zł/szt
mam 4szt
serce-2zł/szt
mam 4szt

mam też serca troszkę mniejsze niż to na zdj.za 1zł/szt    mam 6szt







 śnieżynka,bez dziurki,dziurkę można sobie zrobić samemu-2zł/szt
  mam 5szt












 LAABA BLOG



do cen doliczam koszt przesyłki

ozdoby z blachy postarzone przez czas. do zastosowania na różne sposoby. blacha jest dość gruba,ale można wiercić w niej dziurki.


Osoby zainteresowane proszę o komentarz i potwierdzenie chęci zakupu na email,
laabacontact@gmail.com

Brak komentarzy: