Obserwatorzy

wtorek, 28 sierpnia 2012

3 w 1

grafika na  bawełnie format A4
 cena 8 zł za jeden wydruk + 4 zł koszty wysyłki 

zainteresowanego proszę o komentarz oraz informacje ma maila bnak1757@gmail.com

czwartek, 23 sierpnia 2012

3w1

grafika na  bawełnie format A4
 cena 8 zł za jeden wydruk + 4 zł koszty wysyłki 
zainteresowanego proszę o komentarz oraz informacje ma maila bnak1757@gmail.com 
1
 2
 3
 4
 5
1

piątek, 17 sierpnia 2012

OGŁOSZENIE!!!!!!

DZIEWCZYNY, POSZUKUJĘ OSOBY KTÓRA PODJĘŁABY SIĘ ZROBIENIA DEKORACJI DO SZPITALA. TAK SOBIE WYMYŚLIŁAM ZE MOGĄ TO BYĆ GRUSZKI, JABŁKA ALBO SŁONECZNIKI ADEKWATNE DO PORY ROKU. WYKONANE Z PAPIERU TAKIE ŻEBY DAŁO SIE JE POROZWIESZAĆ NA SUFICIE PO CAŁYM KORYTARZU.
PROSZĘ O KONTAKT NA MEILA:
aniaod@interia.eu

środa, 15 sierpnia 2012

Nowa sukienka duńskiej firmy Lysgaard

Witam, mam na zbyciu nową sukienkę duńskiej firmy Lysgaard. Kupiłam sukienkę w promocyjnej cenie na allegro, niestety okazała się za duża. Rozmiar S, ale raczej nasze M. Sukienka z haftem, o oryginalnym kroju wiązana na plecach grubym paskiem. Nowa, nie noszona, jedynie raz wyprana. Koszt 20 zł plus przesyłka. Kontakt: justyna_flower@gazeta.pl



Porządki w szafie!!!

Robiłam porządki w szafie i mam kilka ubrań małych rozmiarów, w które się już nie mieszczę lub, których nigdy nie założyłam.

Ciekawa bluzka z kapturem, XS-7 zł


Śliczna tunika z koronką, rozmiar XS-12 zł, rękawy również zakończone cienkim paskiem z koronki.


Śliczna biała bluzeczka XS-10 zł REZERWACJA




Wszystkie ubrania są w bardzo dobrym stanie. Bez plam, zmechaceń itp. Dochodzi koszt wysyłki, po uzgodnieniu mogę wysłać zwykłym listem lub priorytetem. Kontakt: justyna_flower@gazeta.pl

Porządki w szafie ciąg dalszy!!!


Oferuję sweterek gina tricot w rozmiarze S, sweterek rozpinany, trochę zmechacony, ale nie rzuca się to bardzo w oczy. Koszt 5 zł plus wysyłka (2 zł koperta plus koszt przesyłki zależnie od wyboru ok 2,50 cięższy priorytet lub 4,50 cięższy zwykły polecony, powyżej pół kilo przesyłka wychodzi 9 zł co najmniej).

Śliczny marynarski sweterek z krótkim rękawem atmosphere. W stanie idealnym. Plama widoczna na zdjęciu to woda, która wyciekła z żelazka podczas prasowania do zdjęcia;) Rozmiar na metce 36-38, ale jak dla mnie to mniejsze 36. Koszt 9 zł plus przesyłka. REZERWACJA

Sweterek rozpinany z krótkim rękawem w idealnym stanie. Rozmiar S. Koszt 7 zł plus wysyłka.


Założona tylko raz bluzka koszulowa H & M w kwiatki. Rozmiar 36. W doskonałym stanie! Koszt 12 zł plus wysyłka.REZERWACJA



Piękna koszulowa bluzka vintage z atmosphere, rozmiar 8 wg rozmiarówki UK czyli 36-38, ale powiedziałabym również mniejsze 36. W idealnym stanie. Ma guziki, ale nie jest rozpinana. Koszt 12 zł plus wysyłka- REZERWACJA



Śliczna sukienka, w ogóle nie noszona. Kupiłam ją już dawno i przeleżała w szafie. Zauważyłam, że ramiączka pożółkły, więc są do odświeżenia. Rozmiar 36. Koszt 15 zł plus wysyłka.






Kontakt: justyna_flower@gazeta.pl

poniedziałek, 13 sierpnia 2012

Taboret

Sprzedam taboret obracany

Wysokość standardowa. 

Możliwość regulacji wysokości

Taboret jest drewniany  , biały z przecierkami.

Na  siedzisku dekorowany  napisami


cena  70 zł + przesyłka
narosee@vp.pl



Worki jutowe

Mam na sprzedaż worki jutowe z napisami DUŻE,więc można z nich porobić fajne rzeczy:)
110/70
 Posiadam 10 szt

Cena 10 zł + przesyłka
bez względu na ilość  koszt wysyłki 9 zł


Worki są czyste,nie mają plam,ale dla zasady ja bym przepłukała:)
Kolor worków to beżowy( ciemna kawa z mlekiem)
Pozdrawiam



narosee@vp.pl

niedziela, 12 sierpnia 2012

etykiety na butelki z winem

etykiety  na butelki z winem 
możliwość zmiany napisów
 jedna etykieta ma wielkość około 7cmx10cm
na papierze samoprzylepnym cena 1,20 gr
na papierze zwykłym 0,75 gr
proszę o komentarz oraz informacje ma maila bnak1757@gmail.com 
 
 

 

czwartek, 9 sierpnia 2012

rowery

grafika na  bawełnie format A4
 cena 7 zł za jeden wydruk + 4 zł koszty wysyłki 
zainteresowanego proszę o komentarz oraz informacje ma maila bnak1757@gmail.com 
1
 2
 3
 4

wtorek, 7 sierpnia 2012

Kolejna torebeczka...

Sprzedam torebkę marki H&M kolor beż plus żabia zieleń. Posiada jedną dużą kieszeń wewnętrzną, oraz jedna małą napinaną na zameczek i dwie małe kieszonki jak na telefon. Z tyłu widoczne zabrudzenie.
Cena 15zł plus wysyłka.
aniaod@interia.eu

niedziela, 5 sierpnia 2012

Taboret obracany VINTAGE

Sprzedam taboret obracany
Wysokość standardowa. 
Możliwość regulacji wysokości
Taboret jest drewniany  , biały z przecierkami.
Na  siedzisku dekorowany  napisami

Cena  80  + przesyłka



narosee@vp.pl



Skrzynia na skarby

Skrzynia na skarby.
Skrzynia jest biała   i posiada napisy w stylu "VINTAGE"

długość   74 cm
szer. 40 cm
głębokość 45 cm

CENA   200 zł +30   przesyłka(kurier)



narosee@vp.pl



piątek, 3 sierpnia 2012

Ozdobne kapturki na słoiki

Wasze przetwory mogą wyglądać tak:

 albo tak:
 Do sprzedania mam szydełkowe kapturki na słoiki wydziergane własnoręcznie przez moją mamę:) Kolorystyka na zdjęciu przykładowa, wzory również. Wszystko wykonujemy na zamówienie. Standardowa średnica to ok.7 cm, na życzenie mogą być większe (7-centymetrowe pasują na słoiki wielkości 0,4 l i mniejsze).




Cena: 3 zł za sztukę.

etykiety na przetwory

nalepki  na słoiczki 
możliwość zmiany nazwy i ilości poszczególnych etykiet
 jedna mała etykieta ma wielkość około 7cmx10cm
na papierze samoprzylepnym cena 10 zł za jeden wydruk + 2 zł koszty wysyłki
na papierze zwykłym 5 zł za jeden wydruk + 2zł koszt wysyłki

 
zainteresowanego proszę o komentarz oraz informacje ma maila bnak1757@gmail.com
 

czwartek, 2 sierpnia 2012

Książki po 5 zł

Witam, mam do sprzedania następujące książki (wszystkie w bardzo dobrym stanie, w twardych okładkach, kupione niegdyś w Świecie Książki):



Philippa Carr - Spotkamy się znowu
Philippa Carr - Czas na milczenie
Philippa Carr - Zwycięski Lew
Stanley Ellin - Człowiek znikąd
Andrew M. Greeley - Błogosławieni cisi
Andrew M. Greeley - Grzechy kardynalne
Michael Ondaatje - Angielski pacjent
Nelson DeMille - Plum Island
Susan Howatch - Ciemny brzeg
Susan Howatch - Piaski śmierci
Alice Borchardt - Srebrna wilczyca
Madeleine Brent - Angielska niewolnica
Bóg bogaty w miłosierdzie. VIII Pielgrzymka Jana Pawła II do Ojczyzny
Marek Skwarnicki - Z papieżem po świecie

Każda z tych książek po 5 zł plus koszty wysyłki (uzależnione od ilości i wagi książek). Osoby zainteresowane proszę o komentarz pod postem oraz mail na adres: zosia_blogerka@o2.pl
Pozdrawiam!

nalepki

nalepki  na słoiczki na papierze samoprzylepnym 
możliwość zmiany nazwy ziół
cena 10 zł za jeden wydruk + 2 zł koszty wysyłki
zainteresowanego proszę o komentarz oraz informacje ma maila bnak1757@gmail.com
 

środa, 1 sierpnia 2012

Lawendowe szyszki

Polecam:)

Lawenda z własnej uprawy.
Szyszki plecione wstążką atłasową, w różnych kolorach, jak na zdjęciach.




Szczegóły na maila: ivalia@gazeta.pl

Zapraszam :)